Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
12.10.2010 19:53 - Jean Luc Delarue-в капана на Живота
Автор: latina56 Категория: Изкуство   
Прочетен: 921 Коментари: 0 Гласове:
1



Дребен, елегентен и сдържан на екрана, този телевизионен водещ, наложи едно цяло  поколение от млади кадри във Френската Телевизия, още през 1994 година.
Изкачи се на върха на славата с много труд и амбиция, но и шанса беше на негова страна в продължение на 22 години
Сега е следствен и всички ние, които го харесваме и си спомняме неговото незабравимо предавене "Това се дискутира", му пожелаваме от сърце отново шанса да го споходи,защото в противен случай рискува 10 години затвор за трафик на кокаин.
Кокаина е времения приятел на много хора които работят в Телевизията и шоу бизнеса, това вече не е такава голяма тайна както през "90 години, но случаят с Деларю е особенно очебиещ и скандала неминуем.
Това е един от най скъпо платените водещи във Франция, но за разлика от останалите звезди, той упражняваше тази професия с голям професионализъм ГОЛЯМ...
Има един особен факт които бие в очи и които според мен е от психологичен характер, ревността на много колеги и служещи в тази област, ревността която изолира и в край на краищата убива.
Деларю, за 15 години направи това което нито един политик, сенатор ,депутат или партиен работник от ляво и от дясно не са написали, показали или огласили на широката публика.
Францизите употребяват думата Лайно много често , та това е водещия който без страх пробива тунели и осветява галерии , специфични за живота във Франция, по голямата част от които , спокойно мога да го потвърдя, са много лайняни истории, за които никой не иска да пише и говори, та какво остава да ги показва.
И човек се изхабява , уморява и огорчава от толкова много несправедливост и страдание и най важното, с годините , имам чувството, че Деларю започна да се съмнява в ефикасността на своята професия, защото жестоката машина на Живота продължи да мачка и повлича тези хора, на които никой до сега не беше предоставил свободно микрофона и камерата.
Останалото е баналност, да знаем че от 2004 година има съмнения, че взима кокаин, с годините дозата се увеличи, знае се и това ,че много хора от властта във Франция искат
"главата" му защото, той издържа много дълго, непридвидимо дълго на натиск, интриги, ревност злоба и ненавист.
А няма с кого да се замени, няма като него, много се опитаха да го изкопират и никои не успя.
На 14 септември полицията откри 16 грама кокаин в дома му и спорад телефоните подслушвания, той е купувал такъв за повече от 10 000 евро на месец, това кара полицията да мисли ,че участва в неизвестно резо от трафиканти на кокайн в средите на Шоу Бизнеса
Ако го подведат под отговорност като трафикант, рискува 10 години затвор, за сега няма никакви доказателства, за трафик, но враговете му, а той има много такива, работят умело в своя полза и негова вреда.
Не вярвам Франция, която позволи на убиеца на актрисата Мари Трентинян, известен певец и последен неин конпаньон, да лежи само 4 години в затвора,да осъди Жан Люк Деларю, най талантливия теле–бой на десет, без същественни доказателства.
Неведоми са капаните на живота, той които даде свободна антена на толкова хора от цялата страна и включително на токсикомани, попадна неусетно под шарма на бялата пудра и рискува на свой ред живота и кариерата си.
От края на септември Жан Люк Деларю е на лечение за три месеца, аз специално му пожелавм успех и му желая сила и воля ,в преодоляването на това сложно препяствие
Никога няма да забравя неговия колегиален жест, след мача България Франция, когато Франция беше елиминирана от първенството почти в последната минута, аз така виках в къщи  от родост,че съседите ми деца на полицаи, се подразнили много, същите ме проследиха по късно вечертта и ме нападнаха, не може да се каже,че ме биха но ме удариха много лошо в окото, аз също нанесох удар но не толкова забележим.
Така насинена, се опитах да обясня на няколко весника и да пусна материал, каква наивност,разбира се, че ми беше отказано, единствен ЖАН ЛЮК ДЕЛАРЮ ме прие като зрител в предаването си и нареди на камерата да ме снима, искаха да ми дадът и думата, но отказах.
Той даде право на много хора и подъдржа едно равновесие, немислимо за никои друг в тези среди, сега стомененото въже се скъса, да се надяваме само за три... месеца....


Тагове:   Капана,


Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: latina56
Категория: Изкуство
Прочетен: 160932
Постинги: 88
Коментари: 102
Гласове: 346
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930